2015. július 16., csütörtök

Rendelési tapasztalatok az elmúlt 1 hónapból

Mint láthatjátok, ez a bejegyzés a személyes tapasztalataimról fog szólni, ezen felül próbálok majd tanácsokat adni a rendeléshez.

Hála az égnek sokan megtaláltok minket, így jönnek a rendelések orrvérzésig; volt olyan 2-3-4 nap, hogy szinte el sem mozdultam a gép elől, káosz volt a postafiókomban, és úgy nézett ki, hogy minden kicsúszik a kezeim közül. De ezen is hamar sikerült túljutni. Mentem sorba, és -bár néha zavarodott voltam- mindent elkészítettem a megfelelő módon.

A rendelésekkel igazán csak akkor van gond, ha ti sem tudjátok, hogy mit szeretnétek, és tőlem várjátok a csodát. Ez egy darabig oké, mert elég kreatív tudok lenni, de a 100. fejléc után már nem tudok új ötlettel előrukkolni.

Volt az elmúlt időben pár csalódás is; természetesen nem mondott semmi konkrétat az illető, és a végén jött a kellemetlen e-mail, hogy őt ez meg az zavarja. S bár nem úgy tűnik, utólag -főleg egy fejlécbe- nagyon nehéz belenyúlni, legtöbbször teljesen újat kell készíteni, és közben próbálni nem az elvesztegetett időre gondolni.

Tehát ezentúl szeretnék megkérni mindenkit, hogy a fejléccel kapcsolatban jobban fejtse ki az ötleteit/ elgondolásait, ugyanis nem fogom érte leharapni a fejét. Próbáljátok leírni azt, amit a fejetekben elképzeltetek, mert BIZTOS, hogy van ilyen, és legyen az én feladatom csak annyi, hogy megvalósítsam ezt. Így sokkal gördülékenyebben menne a munka, nem húzódnának olyan hosszúra a rendelések stb..

Végül pedig még egy dolgot szeretnék kérni; képeket NE csatoljatok az e-mail-hez, ugyanis figyelmen kívül fogom hagyni! Sokan csatolgattatok, de mindössze az emberek töredéke tudott normális minőségű képet küldeni. Pixeles vackokból pedig nem lehet szép fejlécet készíteni. Megértéseteket köszönöm!

(Max. akkor fogadom el, ha nagyon fontos a történet szempontjából, de ezt is csak abban az esetben, ha jó minőségű.)

Lili, x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

layout by Milky Way